Τι χρειάζεται ένα ιατρείο για να πετύχει σήμερα;

Πολλά ιατρεία κλινικές και ιατροί ξεκινούν την καριέρα τους με ενα super duper luxury και state of the art κατασκευή ιατρείου, ανακαίνιση, αγορά αφιερώνοντας χρόνο και πολυτιμο χρήμα στη δημιουργία της κτιριακής κυρίως υποδομής. Ξόδεψαν πολύ μεγάλο μέρος του προυπολογισμού τους για αυτή την κατασκευή του ιατρείου τους και στο τέλος δεν έχει μείνει κάπoιο πόσο για την προώθηση των ιατρικών υπηρεσιών, τη δημιουργία πελατολογίου και το χτίσιμο της ιατρικής φήμης. Το έχουμε αναφέρει σε πολλούς συνεργάτες/φίλους ιατρούς πολλές φορές και θα το ξαναπουμε και άλλη μια.

Ένα ιατρείο Θέλει Χρόνο, Χρήμα, Συνεργάτες με Γνώση, Φαντασία και Αυταπάρνηση με Καθημερινή εργασία για να στεριώσει.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ:

  • Χρόνο:

    Ενα Ιατρείο θέλει περίπου 2 χρόνια για να αρχίζει βγάζει σταθερά κέρδος που να το κάνει αυτοσυντήρητο και αυτάρκες, να συντηρεί τον ιατρό και την οικογένεια του, να πληρώνει όλα του τα έξοδα. Οτιδήποτε κινήσεις κάνετε πρέπει να έχουν ορίζοντα 2 χρόνων και ποτέ λιγότερο. Αυτή είναι η αλήθεια.

  • Χρήμα:

    Καλή η κατασκευή ιατρείου, απίθανος χώρος αλλά δεν είνα αυτό που λέγεται asset αλλά μάλλον liability. Οι ασθενείς επιλέγουν τους γιατρους βάσει ιατρικής φήμης, και τι λέγεται για αυτούς, απο την ιστοσελίδα τους και απο στόμα με στόμα. Επενδύστε ισόποσα με την κατασκευή του ιατρείου στην προώθηση των ιατρικών σας υπηρεσιών. Πολλοί θεωρούν οτι επειδη τα λεφτά δεν φαίνονται δεν είναι απτά, όπως μια πολυθρόνα αναμονής δεν αξίζουν. Είναι όμως αύλη επένδυση, αύλο περιουσιακό στοιχείο που δημιουργεί χρήμα με τη μορφή πελατολογίου, κάνει απόσβεση των χρημάτων και δεν φθείρεται όπως μια κτιριακή υποδομή με το χρόνο αλλά δυναμώνει.

  • Συνεργάτες:

    Για να έχεις εμπιστοσυνη σε ενα συνεργατη πρέπει να καλύψει τις υποχρεώσεις που ανέλαβε σε μια απαγγελματική σχέση. Οι συνεργάτες πρέπει να έχουν γνώση και οχι απλά γνώμη, να οδηγήσουν το ιατρείο στα σωστά μέσα που θα φέρουν φήμη και κέρδη απο πωλήσεις ιατρικών υπηρεσίων.

  • Φαντασία:

    Τα μέσα που θα χρησιμοποιηθούν, οι καμπάνιες που θα γίνουν πρεπει να διαφοροποιηθούν απο τον ανταγωνισμό. Επικό περιεχόμενο, σχεδιασμός και αισθητική.

  • Καθημερίνη Εργασία:

    Θέλει καθημερινά δουλειά απο την ομάδα που θα επιλέξετε για την προώθηση των ιατρικών σας υπηρεσιών. Καθημερινά. Συνεχόμενα να βελτιστοποιεί. να αλλάζει τακτικές, να σας συμβουλεύεται για να περάσει καλύτερα τη φιλοσοφία σας.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΑΚΕΤΟ HEALTH CARE MARKETING για Ιατρεία και Κλινικές

Χρονικού ορίζοντα 2 χρόνων

Η WebtoMed σε συνεργασία με την βραβευμένη εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων Internetatmajor και  ενα δίκτυο Μ.Μ.Ε μπορεί να κάνει το ιατρείο η την κλινική σας σημείο αναφοράς και διαύλου για να ‘χτίσετε’ πελατολογιο,

  • με επαγγελματικές GDPR
  • ηθικές τακτικές
  • σε ορίζοντα 2 χρόνων,
  • να δημιουργήσει ιατρική φήμη και
  • να δώσει ενα ολοκληρωμένο τακτικό σχέδιο

που να διαφοροποιήσει το ιατρείο σας απο τα άλλα της περιοχής!

10 Στρατηγικά Βήματα Marketing

  • Ιστοσελίδα

  • On Page SEO

  • Τοπικό SEO

  • Google Adwords - Remarketing

  • Social Media Marketing

  • Επαγγελματική Αρθρογραφία

  • Βελτιστοποίηση σε όλα τα κανάλια

  • Ελίτ Branding Υλικό

  • Συνέντευξη σε Μ.Μ.Ε. / Παραγωγή Video

  • Δημιουργία Διαδικτυακής Φήμης

development-100x100

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΦΗΜΗΣ

Η Φήμη είναι αυτό που λένε οι άλλοι για εσάς , όταν δεν είστε παρόντες.

Για ορισμένους, η δημιουργία φήμης στο διαδίκτυο για τους γιατρούς μπορεί να φαίνεται περιττή. Αν είσαι σπουδαίος γιατρός, τότε θα συμβεί. Σωστά;

Αυτό μπορεί να ισχύει για μερικούς – αλλά όχι για τους περισσότερους. Οι εποχές έχουν αλλάξει οριστικά και πιθανόν αμετάκλητα. Οι γιατροί είναι πάρα πολλοί ανα αναλογία πληθυσμού και ο κόσμος ξεχνάει εύκολα, μιλάει όμως πολύ.

Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη του Web2Med το 82% των ασθενών ξεκινούν τη αναζήτηση του γιατρού τους στο διαδίκτυο και το 84% των ασθενών διαβάζουν διαδικτυακά άρθρα, σχόλια και social για να αξιολογήσουν τους παρόχους υγείας».

Αυτό σημαίνει ότι αν σε αυτή την αναζήτηση στο Google  η αλλιώς γνωστική διαδικασία υπάρχει ένας γιατρός, υπάρχει μια καλή πιθανότητα να ξεκινήσει μια επαφή με έναν ασθενή.

Αν αγνοήσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο, περιορίζετε την επαγγελματική σας επάρκεια. Έχετε επίσης την εικόνα σας ευάλωτη σε επίθεση από ανταγωνιστές ή οτιδήποτε άλλο.

Εμεις χτίζουμε και προστατεύουμε καθημερινά για εσας το δικο σας ψηφιακό προφίλ. Ορίζουμε απο την αρχή και συζητάμε αυτά που πρέπει και αφήνουμε τα πράγματα ( το ιντερνετ) να μιλα για εσάς. Χρησιμοποιούμε τρίτες αξιοπιστες πηγές, γνωστά info portal υγείας, την ιστοσελίδα σας και τα social media για να ελκύσουμε το κατάλληλο πελατολόγιο στο ιατρείο σας η την κλινική σας.

  • Πίσω σε όλα τα βήματα

interview-100x100

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΣΕ Μ.Μ.Ε / ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΒΙΝΤΕΟ

Δημιουργία Online Προσωπικής Φήμης

Σε συνεργασία με τρίτα μέρη, γνωστά Μ.Μ.Ε και infoportal θα σας πάρουμε συνέντευξη για διάφορες ιατρικά θέματα, ιατρικές υπηρεσίες και θα την αναπαράγουμε σε πολλαπλά σημεία στο διαδίκτυο, στοχευμένα.

Η συνέντευξη δημιουργεί αξιοπιστία στο Ιατρό η την Κλινική, Κύρος και Αυθεντία. Σας προετοιμάζουμε για κάθε συνέντευξη και κάνουμε την παραγωγή.

  • Πίσω σε όλα τα βήματα

rating

ΕΛΙΤ BRANDING ΥΛΙΚΟ

Επικό περιεχόμενο που δεν υπάρχει κάπου άλλου στο διαδίκτυο.

Με απλά λόγια σημαίνει περιεχομενο που να συναρπάζει. Ωραίες εικόνες που να εξηγούν χρηστικά και απλά οτιδήποτε δυσνόητο, βιντεο, πρωτότυπη αρθογραφία που δεν έχει παρουσιαστεί πουθενά αλλού, info graphics, whitepapers, οδηγούς, μοναδική πληροφόρηση, εφαρμογές, αναλύσεις.

Αυτά κάνουν τη διαφορά ετσι ξεχωρίζει ενα ιατρειο/κλινική απο κάποια άλλη.

  • Πίσω σε όλα τα βήματα

analysis

ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ

Δημιουργήστε ένα γερό και σταθερό brand ιντερνετικά

Απο τη στιγμή που θα αρχίσει να τρέχει ολο το marketing Plan θα πρέπει σε όλα τα κανάλια του (SEO, Αρθογραφία, Google Ads, Facebook Ads, Link Building, Social Media Marketing, Email Marketing -Newsletter) να βελτιστοποιηθεί με τη βοήθεια των  Analytic’s και την καθημερινή παρακολούθηση. Τι σημαίνει βελτιστοποίηση των καναλιών. Με απλά λόγια σημαινει να δούμε τι λειτουργεί και τι όχι. Ποιες λεξεις κλειδια λειτουργούν, τι επισκεψιμοτητα φέρνουν, τι χρήμα ξοδεύεται και αναδιαμορφωση όλου του προγραμματος σε τακτα χρονικά διαστήματα. 

Στην προώθηση πρέπει να είσαι ευέλικτος και να βλέπεις γρήγορα τι λειτουργεί και τι όχι για να μην χάνετε άσκοπα χρήμα. Θα σας ενημερώνουμε κάθε εβδομάδα για κάθε δράση και αντίδραση.

  • Πίσω σε όλα τα βήματα

contract

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

Δεν είναι απλά ενα κείμενο για να γεμίσει μια σελίδα. Είναι μια βιτρίνα προώθησης.

Η αρθρογραφία είναι ένα από τα πιο κρίσιμα στοιχεία οποιασδήποτε μορφής μάρκετινγκ και διαφήμισης. Ένα κείμενο αποτελείται από λέξεις που προσπαθούν να κάνουν τους επισκέπτες να αναλάβουν δράση μετά την ανάγνωση ή την ακρόασή τους. Είναι σαν μια παρότρυνση για δράση, αλλά σε μεγαλύτερη κλίμακα: Οι κειμενογράφοι προσπαθούν να κάνουν τους ανθρώπους να αισθάνονται, να σκέφτονται ή να ανταποκρίνονται στο μήνυμα του άρθρου. Αν και ανήκει στο SEO που προαναφέραμε και ειδικά το off page Seo για εμας η αρθρογραφία η blogging ανήκει σε μια κατηγορία από μόνη της.

Είναι ποιοτικό SEO και ένα από τα καλύτερα κανάλια που χρησιμοποιούν οι digital marketers για να ενισχύσουν μια ιστοσελίδα υψηλότερα σε συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά για τις μηχανές αναζήτησης.

  • Πίσω σε όλα τα βήματα

network-100x100

SOCIAL MEDIA MARKETING

Διαδοση στόμα με στόμα.ελίδα. Είναι μια βιτρίνα προώθησης.

Τα κοινωνικά μέσα αλλάζουν τον τρόπο που επικοινωνούμε και τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε, τόσο θετικά όσο και αρνητικά. Κάθε φορά που δημοσιεύετε μια φωτογραφία ή ενημερώνετε την κατάστασή σας, συμβάλλετε στο δικό σας ψηφιακό αποτύπωμα και την Φήμη σας»

Τα social media δεν κάνουν για όλες τις περιπτώσεις γιατρών και κλινικών. Θέλει μια ειδική αντιμετώπιση, πολύ προσεκτική για τι ενα δεν διαχειριστεί το μέσο σωστά μπορεί να προκαλέσει αρνητικά αποτελέσματα. Μια αρνητική φήμη από κάποια ατάκα οποιουδήποτε πετάξει την ανοησια του σε αυτά τα μέσα θέλει πολλαπλάσια δύναμη για να αντιμετωπιστεί και να διαχειριστεί.

Σαν κανάλι πελατολογίου είναι πολύ σημαντικό και φέρνει αποτελέσματα. Το χρησιμοποιούμε και στη διαχειριστική(δημιουργία post)  και στη διαφημιστική του μορφή.(Facebook Ads)

  • Πίσω σε όλα τα βήματα

target-3-100x100

GOOGLE ADWORDS - REMARKETING

Δημιουργήστε ένα γερό και σταθερό brand ιντερνετικά.

Καθαρή Διαφήμιση. Το Google AdWords, η στα facebook Ads χρειάζεται ένας σωστός σχεδιασμός, χάραξη στρατηγικής, ενδελεχης έρευνα για τις σωστές λέξεις κλειδιά που θα χρησιμοποιήσετε, να γράψετε διαφημιστικά μηνύματα που να είναι θελκτικά στο μάτι του χρήστη, να ομαδοποιήσετε σωστά τις λέξεις κλειδιά, να διαχειριστείτε το budget της κάθε καμπάνιας και πολλές πολλές άλλες μικρές, αλλά σημαντικές λεπτομέρειες και διαδικασίες που θα σας γλιτώσουν απο Χρήμα και Χρόνο.

Το Google Adwords και τα Facebook Ads πρέπει να χρησιμοποιούνται σε κάθε ιστοσελίδα που έχει εμπορικό σκοπό. Είναι ο πιο εύκολος τρόπος να φέρετε κόσμο στη σελίδα, στοχευμένο, να αυξήσετε το πελατολόγιο σας και να δημιουργήσετε brand. Έχει κόστος όμως. Πρέπει να χρησιμοποιειται με υπομονή, γνώση και πάντοτε μαζι με το SEO. Συνδυάζονται απόλυτα.

  • Πίσω σε όλα τα βήματα

placeholder-1-100x100

ΤΟΠΙΚΟ SEO

Δημιουργήστε ένα γερό και σταθερό brand ιντερνετικά

Φανταστειτε να είστε οδοντίατρος στο Μαρούσι αλλά να βγαίνετε πρώτος σε λέξεις κλειδιά όπως Οδοντίατρος Κρήτη ή κάπου αλλού. Το τοπικό SEO έχει αυτό το ρόλο. Να περιορίσει την άσκοπη κίνηση που δεν θα φέρει πελάτες στην σελίδα σας, πολύ δύσκολα ενας ασθενής από την Κρήτη θα έρθει για ενα σφράγισμα στο Μαρούσι..

Το Google έχει μια τεχνολογία της εξατομίκευσης και της τοπικότητας. Μπορεί να δεί απο ποια περιοχή ειναι αυτός που ψάχνει και προσπαθε’ι να του φέρει τα καλύτερα αποτελέσματα στην αναζήτηση. Ετσι ενας ασθενης απο το Μαρούσι που ψάχνει για οδοντίατρο θα του δώσει αποτελέσματα γύρω απο την περιοχή του και πανελλαδικά.

Εμείς έχουμε τη γνωστική ικανότητα να σας φέρουμε πρώτους σε οποιαδήποτε keyword επιθυμείτε δίνοντας προτεραιοτητα στους ανθρώπους της περιοχής που στοχεύετε.

  • Πίσω σε όλα τα βήματα

target-4-100x100

ON PAGE SEO

Δημιουργήστε ένα γερό και σταθερό brand ιντερνετικά

Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων για τις Μηχανές Αναζήτησης ή SEO (Search Engine Optimization) είναι οι διαδικασίες βελτιστοποίησης στη δομή, στο περιεχόμενο και στα τεχνικά χαρακτηριστικά ενός ιστότοπου, ώστε να είναι φιλικός προς τους χρήστες και τις μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου.

Στόχος είναι η κατάταξη ενός ιστότοπου στις υψηλότερες θέσεις των μηχανών αναζήτησης του διαδικτύου για στοχευμένες λέξεις κλειδιά, ώστε να αυξηθεί ποιοτικά και ποσοτικά ο αριθμός επισκεπτών του.  Χωρίζεται σε On Site SEO και Off Site SEO.

Για μια κλινική ή ενα ιατρείο αυτό σημαίνει στοχευμένοι επισκέπτες στην ιστοσελίδα. Πραγματικά δίνει τα καλύτερα αποτελέσματα μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα. Είναι μαγεία ΄΄οταν κάποιος πληκτρολογεί » διαβητολόγος Χαλάνδρι» να πέφτει τη σελίδα του διαβητολόγου συνεργάτη μας.

  • Πίσω σε όλα τα βήματα

domain-registration-1-100x100

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ

Δημιουργήστε ένα γερό και σταθερό brand ιντερνετικά

Η κατασκευή επαγγελματικής ιστοσελίδας για ενα γιατρό η μια κλινική είναι απαραίτητη. Το προαναφέραμε οτι το 84% του πληθυσμού αναζητούν γιατρό η καλύτερα λύση για τα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζουν απο το διαδίκτυο. Τα πλεονεκτήματα του να έχετε μια ποιοτική ιστοσελίδα είναι τα εξής

  • Δημιουργία στοχευμένου πελατολογίου
  • Αξιοπιστία στην επιχείρηση σας
  • Μακροπρόθεσμη απόσβεση χρημάτων
  • Πληροφόρηση για τους ασθενεις σας
  • 24 ώρες / 7 ημέρες την εβδομάδα πρόσβαση για τους επισκέπτες σας
  • Μεγαλύτερο κοινό και φημη
  • Επίσημο μέσο προβολής της δουλειάς σας
  • Γλιτώνετε Χρονο και Χρημα
  • Καλύτερη και ποιο ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών
  • Η ιστοσελίδα είναι ιδιοκτησία σας και σας Ανήκει το περιεχόμενο.
  • Πίσω σε όλα τα βήματα