Η τεχνολογία έχει εξελιχθεί και βρίσκεται κοντά μας και γύρω μας περισσότερο από οποιονδήποτε και οτιδήποτε άλλο. Η ποιο συχνή κίνηση που κάνει πλέον ο καθένας μας και το αντικείμενο που έχει πιο συχνά μαζί του και πάνω του είναι το κινητό. Εκτός αυτού οι ώρες που περνάμε μπροστά από έναν υπολογιστή σήμερα είτε στη δουλειά μας είτε στο σπίτι μας έχει αυξηθεί δραματικά.

Η πιο φυσική επομένως κίνηση που μπορεί να κάνει κάποιος όταν έχει μια απορία είναι να την αναζητήσει και να τη λύσει ιντερνετικά. Και όχι μια και έξω αλλά σε πολλά σταδιακά και επαναλαμβανόμενα βήματα που εκτείνονται σε διάρκεια πολλών ημερών.

Με αυτό το σκεπτικό έχει αλλάξει και ο τρόπος χρησιμοποιεί το internet για την προβολή του. Μόνο μια ιστοσελίδα δεν αρκεί, να προβάλλεσαι σε ένα μόνο keyword δεν αρκεί, ένας κατάλογος δεν αρκεί. Ας δούμε έναν αυθαίρετο παραλληλισμό της digital με την απτή πραγματικότητα.

Digital Reality

Η ιντερνετική παρουσία ιατρού
  • Ιστοσελίδα
  • Social Profiles
  • Εμφάνιση στην αναζήτηση για πολλαπλά keywords (πάνω από 200)
  • Συνέντευξη Video
  • Ψηφιακές εκδόσεις αναφορές
  • Αναφορές και σχόλια ασθενών
  • Παρουσία σε καταλόγους
  • Αρθρογραφία

Απτή Πραγματικότητα

Η παρουσία του ιατρού στον πραγματικό κόσμο
  • Ιατρείο
  • Συνεργασία με κλινικές και νοσοκομεία
  • Συνεργασία με άλλους συναδέλφους εξαρτωμένων ειδικοτήτων
  • Παρουσία σε συνέδρια και συναντήσεις
  • Σύσταση και αναφορά από παλαιότερους και νυν ασθενείς.

Ας δούμε όμως σε μεγαλύτερη ανάλυση πως αναζητά και βρίσκει κάποιος ιατρό ιντερνετικά και τελικά ποιον έχει μεγαλύτερη πιθανότητα να επιλέξει;

Βήμα πρώτο

Εν αρχή είναι η ενόχληση. Θα πάρουμε μια πολύ απλή ενόχληση για να δούμε πως εξελίσσεται η αναζήτηση σταδιακά.

Πονάει το στομάχι μου

Με βάση τα εργαλεία marketing οι περισσότεροι με αυτές τις ανησυχίες ψάχνουν τα keyword

Πόνος στο στομάχι, πόνος στο στομάχι ψηλά, πόνος στο στομάχι και στην πλάτη, πόνος στο στομάχι μετά το φαγητό, πόνος στο στομάχι αντιμετώπιση, ξαφνικός πόνος στο στομάχι, πόνος στο στομάχι τι να κάνω, πως περνάει ο πόνος στο στομάχι

Επί την ευκαιρία να αναφέρουμε ότι τα keyword μπορεί να είναι πάνω από μια λέξεις και ότι συμπεριλαμβάνονται στα παραπάνω και οι ορθογραφικές παραλλαγές. Επίσης να αναφέρουμε, για ενημερωτικούς λόγους, ότι το βασικό keyword έχει 2400 αναζητήσεις το μήνα από Ελλάδα.

Βλέπουμε ότι δεν μας βγάζει καμία διαφήμιση και ότι έχουμε συνδυασμό ιστοσελίδων ιατρικών και αρθρογραφίας, το οποίο είναι απόλυτα φυσιολογικό για μια τόσο γενική αναζήτηση.

Το επόμενο λογικό βήμα από την αρχική έρευνα είναι να αξιολογήσει ο ασθενής την μικρή του έρευνα και να ανακαλύψει τι ποιο συγκεκριμένο θα πρέπει να ψάξει. Συγκεκριμένα διαβάζοντας και προσθέτοντας και τα άλλα συμπτώματα που έχει έβγαλε τα εξής συμπεράσματα:

  • Έχει σχέση με το έντερο του
  • Η ειδικότητα ιατρού που θα χρειαστεί να επισκεφτεί είναι Γαστρεντερολόγου.

Βήμα δεύτερο

Στη δεύτερη φάση αλλάζει σταδιακά την αναζήτηση από το τι έχω στο ποιον ιατρό θα επιλέξω. Η αναζήτηση θα έχει τα εξής στοιχεία που είναι πάντα βασικά σε μια τέτοιου είδους αναζήτηση:

  • Η ειδικότητα του ιατρού : Γαστρεντερολόγου
  • Η περιοχή να είναι κοντά του σχετικά: Βόρια Προάστια, Κέντρο

Οι φάσεις μπορεί να απέχουν αρκετές μέρες και μπορεί να διαρκούν αρκετές μέρες. Σε αυτό το διάστημα ο ασθενής μας φυσικά θα περιηγηθεί σε σελίδες που συνήθως πάει. Είτε κοινωνικής δικτύωσης, είτε ενημερωτικές.

Τελικό βήμα

Και τέλος έρχεται η στιγμή της αξιολόγησης και της επιλογής. Πόσο πιθανό είναι ο ασθενής μας να επιλέξει τον ιατρό με αυτό το σήμα;

Πολύ μεγάλη σωστά; Στο παράδειγμά μας θέσαμε το σήμα σαν αναγνωριστικό αλλά στην πραγματικότητα είναι σήμα και όνομα ιατρού. Κάτι που υποσυνείδητα μένει στον ασθενή καθ όλη της διάρκεια της αναζήτησης.

Ας δούμε τώρα τη μεθοδολογία και την φιλοσοφία του marketer που καλείτε να την πραγματοποιήσει.

Καταρχάς ποια εργαλεία και μέθοδοι χρησιμοποιήθηκαν:

  • Keyword research
  • Ομαδοποίηση και αξιολόγηση keyword με βάση την σημαντικότητά τους και στόχευση ομάδων και όχι μεμονωμένων keyword
  • On Page SEO
  • Local SEO
  • Πληρωμένη διαφήμιση
  • Βελτιστοποίηση διαφημίσεων
  • Remarketing
  • Elit περιεχόμενο
  • Παρουσία σε στοχευμμένους καταλόγους.

Που όμως βρίσκεται η στρατηγική πίσω από όλα αυτά; Στο παράδειγμα μας θα δούμε μερικά έξυπνα στοιχεία τα οποία σας καλούμε να παρατηρήσετε στις εικόνες αφού διαβάσετε τα παρακάτω στοιχεία. Να παρατηρήσουμε ότι το συγκεκριμένο είναι ένα απλό παράδειγμα με βάση το θέμα που επιλέξαμε και την πραγματική έρευνα που έγινε. Κάποια θέματα και τομείς περισσότερο ανταγωνιστική ή πιο στοχευμένοι απαιτούν και έχουν περισσότερους τρόπους προβολής και υλικού.

Υλικό και Στοιχεία προβολής ιατρού

``Εργαλεία`` και στοιχεία προβολής ιατρού
  • Ιστοσελίδα
  • Social Profiles
  • Εμφάνιση στην αναζήτηση για πολλαπλά keywords (πάνω από 200)
  • Συνέντευξη Video
  • Ψηφιακές εκδόσεις αναφορές
  • Αναφορές και σχόλια ασθενών
  • Παρουσία σε καταλόγους
  • Αρθρογραφία

Στρατιγική marketing

Κινήσεις που κάνει ο marketer με βάση τα εργαλεία που χρησιμοποιεί και το υλικό που έχει
  • Η ιστοσελίδα του ιατρού βγαίνει ψηλά αλλά όχι στις αρχικές θέσεις.
  • Στοχεύουμε σε ομάδες keyword με πολύ χαμηλό κόστος αλλά με μεγάλη σημασία στο remarketing.
  • Χρησιμοποιούμαι έξυπνα και με σωστή προβολή την αρθρογραφία
  • Χρησιμοποιούμαι πολλαπλούς τρόπους παρουσίας
  • Παρουσιαζόμαστε σε καταλόγους που μας εξυπηρετούν και μας προβάλλουν σωστά.

Είναι ξεκάθαρο πλέον ότι στην σύγχρονη ψηφιακή πραγματικότητα που ο ασθενής ακολουθεί μια ιδιόρρυθμη γνωστική διαδικασία στην οποία καλείτε ο ιατρός, η κλινική και το ιατρικό κέντρο να ανταπεξέλθουν. Δεν αρκούν πλέον οι μεμονωμένες κινήσεις, ούτε το λίγο από εδώ και λίγο από εκεί. Χρειάζεται μια ολοκληρωμένη στρατηγική και δράση με πλάνο και πρόγραμμα.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΑΚΕΤΟ HEALTH CARE MARKETING για Ιατρεία και Κλινικές

Χρονικού ορίζοντα 2 χρόνων

Η WebtoMed σε συνεργασία με την βραβευμένη εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων Internetatmajor και  ένα δίκτυο Μ.Μ.Ε μπορεί να κάνει το ιατρείο η την κλινική σας σημείο αναφοράς και διαύλου για να ‘χτίσετε’ πελατολογιο,

  • με επαγγελματικές GDPR ηθικές τακτικές
  • σε ορίζοντα 2 χρόνων,
  • να δημιουργήσει ιατρική φήμη και
  • να δώσει ένα ολοκληρωμένο τακτικό σχέδιο

που να διαφοροποιήσει το ιατρείο σας από τα άλλα της περιοχής!

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment